Isnin, 30 Januari 2012

Gentel ape tu?

Fisrt of all... tahniah pada puan Intan Berlian sebab berjaya buat Alisha meninggalkan habit menggentelnya secara drastik...

Fa'el pon ada habit yg sma. Menggentel... Dulu..

Dia gemar gentel bulu kening sendiri tiapkali menyusu... kerap sgt.. selalu gak aku dengki... tiapkali nak gentel situ jerr.. aku tolak dengan tangan. Marah.. tapi pastu dia buat lagik.. bila dah kerap kena tegur, kena usik... dia stop... tak buat lagi..

Aku pikir dah ok la kan? ha3... takde maknanya...! La ni dia gemar gentel mende lain lak...

Siku aku..!!! 'mangsa' baru Fa'el... hu3... tiap kali nak titon... kalau tak tul2 penat... selagi tak dapat gentel siku akuuuu... payah le dia nak titon..

Makin ditegur makin galak dia nak gentel... adeiihh... pernah aku ngadu kat abah dia.. Hasben try bagi siku dia kat Fa'el masa si kecik tu tak perasan... hummm... takde maknanya... cepat jer dia perasan... dia tau ler... tu bukan siku mak dia...!! he3... apa lagi... merengek le dia...

Ingatkan dah ok dah... kot la dia serik dah kan?... tinggal mimpi jer la... makin galak ada la... la ni tak kira bila2... asal sempat jer dia kompom cari siku aku... tak cukup gentel ngan tangan... hah... dia gunakan pipi dia plak... dok tenyeh kat siku huduh aku ni... alalalaaaa... Fa'el... ooo... Fa'el... 



**pak mentua aku baru je ditolak masuk ke bilik bedah... hope semuanya berjalan lancar.. insya-allah..

1 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

haaa ada jugak ke gentel dekat siku... adoihhh... harap2 alisha jgnlah wat gitu... xleh tahan..hihii

kene getel nipple tu mmg saya betoi2 xleh tahan.. hampir sejam jugaklah saya biarkan dia mennagis sampai dia tertidur sambil menangislah pendek kata...

siap saya xlayan dia lagi.. agaknya dia taknak lg ibu dia buat dia camtu.. tu yg dia berhenti jugak dr getel tu..

tp ms biarkn dia nangis tu, kalau kita tak leh sabar dgr tangisan anak.. mmg kita menyerahlah... pdk kata time tu hati betoi2 kene kering lah