Isnin, 3 September 2012

Raptai sambutan hari kebangsaan peringkat negeri sembilan 2012

Review sebelum sambutan hari kebangsaan ke - 55 kat Padang MPS hari tu :


Seawal pagi kitorang dah kena ada kat Padang MPS nih... acara RAPTAI katanya..

ok... malas nak naik kenderaan sendiri, aku tumpang keta jabatan...

pagi tu de la 2 bijik keta.. dari opis kitorang kat Jln. Paroi - Senawang tu..


Sarapan pagi... sandwich... pihak MPS cuma bagi roti bungkus tu je... yg 6 posen sepeket tuh


Aku... ape ke teruk nau aku sengeh? yee... sebab time ni konon nak buat peace tapi tak jadi... hampeiih!


Amacam...? de gaya cam akak kawasan tak? teehee... sebenornyer nak jadi model..tapi tak berapa menjd plak! Adeiih....

Tapiii...hencenm tak? teehee..... *sengal!


Ni hakak yg tolong hamik kan gambar akak kawasan yg perasan nih tadi..he3.... tawun nih dapat gak t-shirt..

kaler hitam... line oren! sib baik tak amik kaler merah... sebab............

Hah... lupekan minah yg dok renyeh tu! tetibe lak aku rasa gambar ni terfokus kat dia....heeee... jangan pandang lelama..nanti senyum minah ni hilang... kalau tak caya.... korang cerr try tenung lelama...!

Hahaaa.... senyum sape yg hilang sekarang?heeeee


Sib baik tak amik merah...kenapa? sebab ramai pasukan yg datang raptai hari ni pakai baju kaler merah!

Jap2... nampak merah! jap2...nampak merah! saameeeeee jeerrrr....


Ni wakil dari Pejabat Tanah Jempol... saje hamik...motip?!! saje ngengade nak hamik...tu jerr..he3

Ingatkan raptai penuh! rupenyer...raptai sekerat penuh jekk... 

Habis raptai.... dapat lagik makan... nasik lemak!

Sedap!

Habih makan kena tunggu turn utk balik semula ke pejabat... sebab opis kata, drebar takdo!

Adeeiiihh... ni yg rasa nak datang sini sendiri je nanti nih!

tengah dok tunggu tu... de orang tegur... org tu tanya..

" amacam? best tak suara saya masa baca sajak tadi?!"

aku pandang junior aku yg 2orang tu.. masing2 buat muka 'blur' je pandang pakcik tu!

Pueh ( puas ) la orang tu tunggu... last2 aku jawab..

" boooooleh laaaaaa....! "

Muka pakcik tu terus jadi 'ketat'... senyum pon macam tak berapa jadi jerr...

Naape ehh??


Huduh benar aku senyum dalam gambar nih... ape kena tah!!!!

4 ulasan:

Izwa Kamaruddin berkata...

tulisan tak bleh bacaaa..jadi simbol semua nyer!nggeee ~

skuterlady.blogspot.my berkata...

Mrs. Eady : ehh... ye ke? alamak! kenapae ehh? alalaaaaa... tak best la camtu...heeee

Izwa Kamaruddin berkata...

okey..baru okey tulisan nie...baru boleh baca :)

skuterlady.blogspot.my berkata...

mrs eady : yeayyyy thanks for reading and leaving the comment!