Rabu, 4 Januari 2012

Fa'el dapat kek jugak akhirnya!

Hari tu 02.01.2012 genap umur Fa'el 2 tahun..

Aku dah ada buat entry pasal tu kat sini...

Kan aku dah mention without cake..? Ha3.. petang tu aku kuar gak beli kek ngan nenek ehh.


Kesian plak rasanya bile takde ape2.............

Dari side tepi nampak cantik kan? Cerr tengok dari side atas... macam de yang kurang...

See this


Takde ucapan SELAMAT HARi LAHIR...! Sebab... aku betul2 lupa nak suruh budak pompuan tu letak...

Maka jadi la begitu jerr... Nampak ?

Rupa memang cantik tapi.... kek tu kurang moist... budak tu kata moist cake... tapi... tak pon!

Kering jer... spoil betul ! 


Takde nak nyanyi bagai... sebab kami malu2 mao nyanyi....

tapi cerr karoks........... ekekeke

aku pasangkan lilin je.............  

Yang kesiannya... lum sempat Fa'el tiup... Opal dah cross-line ! Tercengang Fa'el tengok... he3..

Terpaksa la aku hidupkan semula api lilin tu... sabor jer la...


Yang penting, walaupon kek tu tak menepati ciri - ciri kek yang berjaya... Fa'el tetap berselera nak makan...


Hasilnya... mulut dia comot habis... taaa daaa... owh.. tak nampak sangat kesan cream kat mulut dia...hehee

tapi hantu kek.....? guest who....................??! ^_^

Tiada ulasan: