Isnin, 2 Januari 2012

Happy Birthday to my lil’ kid… Fa'el

Tanpa adanya kek, tanpa adanya sambutan meriah, tanpa adanya hadiah…. aku cuma nak wish

“Happy Birthday to my dear lil sweetheart… Fa'el”

Hari ni genap umur dia 2 tahun… alhamdulillah…

Kek nanti kendian ye... Ada, bukan takde... Tunggu abah beli kan ye!

Opal, umur dia dah masuk 3 tahun baru aku belikan kek. Niatnya supaya Opal tak jakun tengok kek… supaya Opal tau, apa itu kek…

Ni Fa'el tengah tido… nyenyak… sebelum bangun macam selalu dan buat me pening kepala dengan kelasakkan dia…ha3…




Semoga Fa'el membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh dan beriman serta berjaya dalam kehidupan di dunia dan juga kehidupan di akhirat nanti…. insyaAllah..

Happy birthday Fa'el !

:: 10 hari lagi me pun akan bertambah usia lagi seangka… he3…::

2 ulasan:

sailaaf berkata...

olololo tomey tomey...

lady scooter berkata...

sailaaf : ho3