Ahad, 9 September 2012

Mana kunci rumah?

Pagi nih niat nak le ke Famili Stor kat depan sana.... heeee...bayangkan je lah ehh...

Dah siap2 dah ni.... sampai depan pintu baru teringat... mane kunci rumah ehh? tengok kat tempat simpan kunci tu... takde... ingat2 balik... semalam...... *blup...blup...blupp....bluupppp...!!! ~sound efek! ha3

Hah... semalam kan aku pi open house. Semalam jugak aku pegang kunci tu kat tangan... peh masuk keta.. hmmm... tak hingat. rasanya aku memang tak masukkan dlm handbag...

okehh... dahh... aku main letak je kot dalam keta... yg bestnya tu...keta tu sekarang kat K.L

Bagus! aku kat Seremban... en.aus dah ke K.L since malam tadi... ni masih blum balik... stand-by utk ADIDAS runner championship ke hape tu... tapi cik Adidas yg anjurkan....

Abih tu camno? mane nak keluar nih? adeeiiihhh.... peh call en. aus, mintak tolong dia tengok2 kan kunci aku tu...de dlm keta tu ke tak? hope ade la...  aku cari kunci dapur... yuppp!!!

Pintu dapur! Nasib baik le rumah aku ni...ehh... kuartes nih atas tanah! kalau atas langit camne? kalau umah flat ke apartment ke camne? tak ke haru camtu?! barang dapur dah habih.... mau tak mau... terpaksa la pusing pi depan ikut pintu dapur.... sib baik jugak la rumah aku paling dekat ngan jalan nak ke lorong belakang...adeiihh.... dah jadi 1 keje lak...

Balik dari Famili Stok... lepas parking motor kat laman umah... kena lgi pusing kat lorong belakang tu ngan hero2 kecik tu...sib baik berteman...hehh.... peh ni kena pastikan betul2 mane aku simpan kunci?

korang pun... pastikan kunci disimpan dgan betul di tempat yg betul ehh... jgan jadi macam aku...teeeheeeeee.....

owh...tidak! kain yg berbasuh semalam aku tak sidai lagi...tak kan nak melintas lagi kot! alololohhhhh...... tidak lerr.. kena la tunggu my lucky balik duluwwww......tak kuasa mak!

2 ulasan:

Unknown berkata...

hish cmner la leh lupa tu..adoi... haru je rasa..hehhee

skuterlady.blogspot.my berkata...

azizah : tu la... tak tau nak kata camna..he3...dah jadi..kih3