Khamis, 3 Mei 2012

Batuk.. selsema... sakit gusi...adeiihh!

Selsema lama dah kena. Jumaat lepas lagi. Siap demam sendi lagiikk... elok demam ( sib baik cuti, kalo tak.. m.c ler jawabnyer..! menci nak mintak m.c kat klinik..! banyak songeh..! )

Elok demam, selsema de lagi ni... batuk plak...kena dah tu... tekak punyelah gatal... rasa macam nak garu pakai garpu kayu yg besar tu...ngaaa... de lak yg capui mulut dok tanya

" engko de tibi ke?"

Sengal!... mentang2 ler aku batuk tak berhenti.. gatal wooo... batuk lak macam tak lepas je...uuihh...

1 lagi... sakit gusi. semalam lagi aku dah rasa semacam. mula2 sakit kat bawah mata sebelah kanan ni sikit jer... hari ni dah cecah ke gusi lak. nak gerakkan mulut dah terasa macam sengal je.. nape ekk?

Pale otak dah pikir macam2 nih...adeiih... takut lak dibuatnya.... nak makan pon payah.... kalau nak tunduk lagi ler terasa sakit...

Sakitlah...
Jambu sedap...walaupun gusi tak berapa sihat, tetap nak bedal buah nih...ho3....

2 ulasan:

mira maisara berkata...

sekarang nie ramai yg demam. cuace panas2 cam nie kan.. minum air masak bnyak2 yek :D

lady scooter berkata...

mira : ha3...gitu la nampaknya