Selasa, 8 Mei 2012

Salah masuk kelas..hu3!!!

Haa... tu lerr yg jadi kat aku hari ni... adeeeiiiyy... mentang2 ler aku baru terkial2 nak amik lesen D.... hampeiih tu! leh silap kelas plak...camne tu?

Kisahnye semalam masa nak daftar tu, akak tu cakap kalau nak diikutkan.. aku terus leh amik lesen L.. peh tu leh terus masuk kelas memandu jerkk... tapi sebab JPJ dah kate..." tak kira, mesti kena pi kelas jugak! peh tu baru blajar bawak keta..! ade paham? "

Maka... aku pi la jugak dgan rela hati. Siap berjemput berhantar lagi, ape kisah kan? bawak badan je... senang kan? Lepas dekat sehari suntuk aku dok situ, dah nak balik dah tu... baru lerr aku tau yg aku dah silap masuk kelas... patut aku kena masuk kelas Pra-L 'D' ..... taa....pii.... yg aku dah termasuk tu... kelas KPP ......kelas khas utk beginner..! utk mereka yg lum penah de lesen tuuu.....! arrghghh....! what the vfnmfjkgtkjkioo@$589545...!!

Sabor je lerr... cikgu yg jemput hantar aku tu tanye

" tak cakap kat cikgu yg mengajar tu ker?"

Ciiikguu... memang de cikgu tu tanye kat aku.  Aku pon memang der citer kat dia tapi...cikgu yg mengajar tu peh tu wat derrkk jee... wat tak tau je... aku ingat ok la kan? dah dia tak kata ape2...

Haiiih... nasib baik leh adjust...pandia2 cikgu la yekk... saya tak mao bayar lebih... dah ler ke up lagi RM 15 tadi sebab kena buat kad pintar. Awek tu cakap diorang takleh nak match ibu jari tangan aku ngan yg de kat i.c tu.. amendee...?? aku kuarkan ASB tu boleh jerrr... ermmmm...

Lama aku kuar weiih... time keje. Sebab asalnya aku ingatkan kelas tu 2 jam jer... Skali bile pi... 6 jam daaa... balik tu senyap2 ler konon masuk opis...he3... puas ler aku melencong - lencong jalan... harapannyer , jgn ler terserempak ngan Pengarah... mampuih nak jawab...

Hohooo... nyaris2 sebenarnya nak terkantoi. Nasib baik Pengarah tak toleh ke belakang... ngeee...!

4 ulasan:

Gen2Merah berkata...

hehehehe.. terkenang plak saya masa mula2 ambil lesen memandu dulu... macam2 ragam.... paling saya tak lupa masa kena uji oleh JPJ. berpeluh abis.. ehehe

lady scooter berkata...

Gen2Merah : lepas nih giliran sy lak rasa camtu..keh3... siap!

maszull berkata...

assalamualaikum syu...biasa la berbagai2 ragam berlaku masa2 nak ambil ujian semoga berjaya dlm test nanti...:)

lady scooter berkata...

maszull : insyaallah...harap2 semuanya berjalan lancar sampai dapat lesen nanti...