Isnin, 7 Mei 2012

Opal demam sebab ulser

Puncanya... takde lain... ulser memanjang. Tiap kali ulser2 tu muncul kat dlm mulut dia, conform... demam! Hari ni skali lagi dia demam. Makan nak makan pon susah. Tu beli je makanan untuk dia tu. Kalau aku yang masak tadi, lagi la dia tak mau makan. Tau ler mak kamu nih masak tak sedap... sob.. sob... eh... cop! Tak sedap?

Abih tu, time mak kamu nih buat masak lemak cili api, bersenduk2 je kamu makan...! Saje je kan? Takpelah... takde hal la tu. Dulu mak kamu nih pon sama jer... he3.. nenek Ros kamu ler yg cakap, mak kamu ni susuah nak makan... Sekarang? what u give....u get back... padan muka aku!!

Hope esok Opal sembuh la yek. Sebab esok mak Opal ni ada hal. Mak Opal ni kena pi kursus a.k.a kelas memandu... ngeeee... apo kess? anak dah 2 dah weiihh..! baru nak amik lesen memandu ko?

ha3... relek dlu..! lesen motor aku dah ada, lesen keta je aku tak sempat nak amik masa zaman muda belia dulu. Bak kata wak jawa, jiran ayah aku " Ongkosnya entek... " bermaksud... duitnya lum ada!



Petang tadi dah siap daftar, bayar ansur2... runcit2 tapi 3 kali jek.. nak lebey kalu, bikin kelas sendiri le yop!

Harap2 sekali amik terus la success yekk..! walaupun katanya orang tu, negeri semmbilan ni yg paling murah kos nak amik lesen... bagi aku... bila dah lebih dari sekali tu dah kira mahal lerr tuhh... so... tak mau kantoi naaa ! Tak mau... tak mau.... tak mau... harap2 tak perlu kantoi2 nih!... rugi woo... daripada habis kat orang tu lebih baik habis kat aku.. err... anak2... shopping baju aku... err... anak2.. he3... baju abahnye kerr....

So... to my dear Opal... semoga cepat sembuh agar dapt ke skool cam biasa sok...and for me...hope success ler memandu... 8 jam belajar... leh amik 2 jam or sejam  utk sehari sampai cukup 8 jam.. peh tu...ujian kelayakkan... 

peh tu baru final exam ngan 'cikgu' JPJ.....siap ler aku!


Tiada ulasan: