Isnin, 7 Mei 2012

Bile Opal demam...

Puncanya... takde lain... ulser memanjang. Tiap kali ulser2 tu muncul kat dlm mulut dia, conform...demam! Hari ni skali lagi dai demam. Makan pon ber-payah2. Tu sib baik beli. Kalau aku yg masak tadi, lagi la dia tak mau makan. Tau ler mak kamu nih masak tak sedap...sob..sob... eh... cop! Tak sedap?

Abih tu, time mak kamu nih buat masak lemak cili api, bersenduk2 je kamu makan...! Saje je kan? Takpelah... takde hal la tu. Dulu mak kamu nih pon same jer...he3.. nenek Ros kamu ler yg tukang kantoikan..kih3... what u give....u get back... now...padan muka aku...errkkk!!

Hope esok Opal sembuh la yek. Sebab sok mak Opal ni de hal. Mak Opal ni kena pi kursus a.k.a kelas memandu...ngeeee... apo kess? anak dah 2 dah weiihh..! baru nak amik lesen memandu ko?

ha3... relek dlu..! lesen motor aku dah de, lesen keta je aku tak dan nak amik masa zaman muda belia dulu. Bak kata wak jawa, jiran ayah aku " Ongkosnya entek... " bermaksud... duitnya lum ada!

Pergghhh... skali jawa daaa....! 

Petang tadi dah siap daftar, bayar ansur2...runcit2 tapi 3 kali jek..nak lebey kalu, bikin kelas sendiri le yop! 
Harap2 sekali amik terus la success yekk..! walaupun katanya orang tu, negeri semmbilan ni yg paling murah kos nak amik lesen... bagi aku... bile dah lebih dari 2 - 3 ratus tu dah kira mahal lerr tuhh...  Lebih2 lagi kalau kantoi...wwaaaa.... lagi ler mahal... ! Tak mau ... tak mau.... tak mau... harap2 tak perlu kantoi2 nih!... rugi woo... daripada habis kat orang tu lebih baik habis kat aku..err... anak2... shopping baju aku... err...anak2..he3... baju abahnye kerr....

So... to my dear Opal... semoga cepat sembuh agar dapt ke skool cam biasa sok...and for me...hope success ler memandu... 8 jam belajar... leh amik 2 jam or sejam  utk sehari sampai cukup 8 jam.. peh tu...ujian kelayakkan... 

peh tu baru final exam ngan 'cikgu' JPJ.....siap ler aku!

Tiada ulasan: