Khamis, 10 Mei 2012

Betul rupanya!!

Bulan lepas2 aku de wat entry nih..

:: telefon lebih penting daripada jamban ::

Memula memang aku macam tak percaya jerkk... biar betik...kan? Takkan ler alat telekomunikasi lebih penting daripada jamban...?! aku pikir... abih tu diorang berak camne? Takkan ler main cangkung camtu jer kat public... tak pon diorang pi berak open kat sungai kot! kat celah2 semak tu jerr kot...!

Tu lerr yang aku pikir... until... aku baca blog member nih...

:: The Kimmi's Miracle ::

Wahh... betul rupenyer. Tepi jalan je pon leh jadi 'port' baeeekkk punya...! No wonderlah dalam bancian tu dok kata camtu..

' Telefon lebih penting dari Jamban '......................

Huhh.... Macam - macam kisah diorang nih....

4 ulasan:

dwaty berkata...

1st time dengar...

kalau hp termasuk dalam jamban... cammana erk???

Gen2Merah berkata...

hahahaha.. macam2 betul punya kajian... kdg2 nampak macam mengarut pun ada.. ehehe

lady scooter berkata...

dwaty: sebab tu agaknye diorang tak kiash takde jamban. takde jamban, takde la isu hp masuk lobang jamban...ha3

lady scooter berkata...

Gen2Merah : tau takpe... skali bile tengok, mende betul rupanya..he3