Jumaat, 11 Mei 2012

UPDATE : ibu pukul bayi sendiri

Sebelum ni kan aku de buat entry pasal kat sini :


Gambar memang takde. Sebab, aku tak larat nak tengok... Tapi baru jap ni aku tengok video pengakuan orang yang rakam kejadian tu. Dalam entry tu kan aku de tanye... sape yg sanggup rakam aksi gila vavi tu?

Baru jap ni aku tengok video pengakuan si perakam tu. Niat dia merakam video tu tak lain sebab katanya dia berniat nak tolong si kecil tu. Katanya kalau dia tak buat camtu, susah nak buat report! Sebab....

Takde bukti...!  Katanya, tindakan mak kejam tu tak meninggalkan kesan didera kat badan si kecil tu... Hmm... betul jugak... pukul dengan bantal... luaran memang takde kesan! Luku - luku kepala cam tu... mungkin menyakitkan si kecil tu tapi tak cukup utk tinggalkan bukti....

Jadi, dia rakam perbuatan tu.  Katanya masa kejadian tu berlaku dia tak perasan pada mulanya, bile je dia perasan.... dia berusaha bawak lari si kecil tu jauh dari mak yg tengah meng'gila'... 

Andai benar begitu, syukurlah...  

2 ulasan:

Lia berkata...

lia pun baru tengok tadi.. haisshh sian baby tu kecik lg dah kena mcm tu.. kucing pun reti sayang anak.

lady scooter berkata...

lia : 2la pasal...