Jumaat, 11 Mei 2012

Ibu binatang lebih bagus dari manusia nih!

Sejak kebelakangan ni kecoh kan kat mana2 pasal mak se'ehh yg pukul anak 10 bulan tu... mula2 aku dapat tau hari tu, aku tak tengok... sebab aku rasa tak sanggup nak tengok...

Tapi hari ni aku cuba cari kekuatan nak tengok dengan mata kepala aku sendiri video tu tapi...ternyata aku mampu nak tengok sampai habis... apelah dosa bayi tu sampai emak sendiri sanggup aniaya bayi tu yg tak tau apa2...yg lum paham apa2... selain menangis! Bergenang airmata aku, sebaknya kat dada nih...

Hehh... dan sape pulak yg sanggup rakam aksi gila vavi tu..? Setan? tak...setan cuma menghasut tapi mak bayi ni melakukan terus... kepala yg besar tu Allah dah beri otak & akal... tapi nape sanggup buat macam tu? tak kesian ke? Marah mane skali pon, takkan sampai camtu skali.

Nak je aku amik budak tu dan lindungi dari mangsa manusia jahanam macam tu saat kejadian tu. Tapi apekan daya... aku cuma mampu melihat... kisah tu pon dah lama khabarnya. Mak durjana tu di penjara 1 tahun  lebih jer? 

Tak berbaloi..! ohh... takpe hukuman Allah pada kamu wahai mak durjana lebih berat okey..! Allah dah bagi amanah tapi kamu mensia - siakan... maka tunggulah 'hadiah' kamu... dan lepas ni... tak payah lagi cari anak kamu tu...tak usah! biarkan dia bahagia dgan keluarga barunya.. yg lebih menyayangi dia... pergi jauh2..!

Selagi keinsafan tu tiada dalam diri kamu... jangan kamu cari si kecil itu... sehingga dia sendiri berusaha mencari kamu... boleh macam tu? Aku yakin kamu boleh buat... kamu kan tak sayangkan dia...so... no point la nak beria-ia cari dia balik kan?

Geram sangat....!! Comel baby tu...!!! mangojhfjkrhjkertnhioi%64905823957........Ngko ingat tu anak patung kerrr....????!!!!

2 ulasan:

Gen2Merah berkata...

saya sampai ke hari ini tak sanggup nak tengok video tu... risau kalau saya keluarkan statement yang memaki dalam FB saya kelak...

Buat kita, sayangilah anak2 kecil yang masih belum kenal erti dunia... kita doakan anak kecil yang malang itu akan terus dilindungi oleh allah swt

lady scooter berkata...

Gen2Merah : insyaallah...