Rabu, 23 Mei 2012

Jamban lelaki pon leh tersumbat ke?

Sejak aku jaga hal ehwal aduan kerosakan kat opis ni... macam2 mende yg aku jumpe. Kekadang leh buat aku tergelak pon ade!... nak marah pon ade! pelik pon ade!

Contohnye.. pagi nih.. ade aduan kerosakan.. tandas tersumbat. Tandas lelaki plak tu! Tandas lelaki tersumbat? Rasa macam pernah terima aduan yg sama sebelum nih... tapi masa tu dah selesai dah...dah repair dah...

Ni jadi lagi...aiiyyoo... tandas lelaki lak tu! bile ditanya

" Tandas cangkung ke tandas duduk? "

Jawapan ehh...

" Tandas cangkung! "

Huiih... apo yg disumbek an kek dalam tu weiihh?! pad ko? ado yg pakai pad gak ko? Jika sekiranya ada memakai pad... sila gunakan bakul / tong sampah yg telah disediakan! harap maklum!...

2 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum syu..hehehehe yer la jamban lelaki mcm mana boleh tersumbat ek...:)

lady scooter berkata...

maszull : tu yang musykil tu...camne tah leh tersumbat..he3