Selasa, 22 Mei 2012

Rahsia kecantikan selebriti Hollywood yg pelik!

1. The Bird Poop Facial :
 Pencuci Muka dari najis burung??...errkk..!! betul ke ni? Pelik tapi benar... Tak caya..? cerr korang pi tanye David Bekam ngan Victoria... diorang suka woo..! diorang kata nanti kulit lembut jerr... peh tu bersinar2 je... Nak try..he3... leh... campurkan je taik burung tu ngan bran beras & air..peh tu sila tenyeh di muka dengan lembut... ( kalau sanggup ler..ngeh3 ).. ade beran?

2. Synthetic Snake Venom:
Ni lagi sadis... racun ular terus! Sape2 yg rasa nak try cara Gwynet Paltrow ni...sila kan! Macam botox katanya... pakai tu...confirm muka licin. Takde kedut2 dah... nampak muda sentiasa! Katanya lagi... leh relaxkan otot muka skali...    hmmm....iye ke? *mata di atas, jari telunjuk ketuk dagu laju2....


Psstt.. Katie Holmes pon pakai racun niH...pergghh... pelik...pelik..!

3. Vodka Mouthwash :
Haiihh... pencuci mulut vodka? apo kess? Listerine dah tak best dah? Nak pakai vodka pulak? Yg. ni korang jgn. buat... kot kalau tak bersih mulut...lain lak yg jadi... awek2 model Victoria Secret suka nau mende nih... campur sikit ngan bahan tu nahan ni..siap! leh kumur2 macam Listerine tuh.. adeiihh... macam2 hal la...

4. Earthworm Poop Wrinkle Cream :
Ni tak tau artis mana tapi memang de... tak sangka lak aku..taik cacing tanah pon leh jadi penawar alahan kulit... gamaknye kalau jual taik cacing tanah ke Hollywodd ni...kejap je laku...

Tak caye?...korang tengok kat Sumber

2 ulasan:

Gen2Merah berkata...

orang putih ni macam2.. nak cantik punya pasal, snggup buat benda pelik yang meloyakan..

maszull berkata...

assalamualaikum syu....aduhhhh !!! mcm2 skg ni semuanya boleh digunakan...:)