Rabu, 28 September 2011

Ragam Pa’el…

Semenjak Pa’el sembuh dari demam ni, tak tau la nape… memanjang jer nak mengamuk. Pantang silap sikit jer… senang je nak meraung. Non – stop plak tu… adeih…


Yang Naufal plak…dah jadi macam hobi plak…suka menyakat si adik sampai Pa’el mengamuk sakan… 

Makin ditegur, makin gemar plak dia mengusik si kecik tu… Masalah si kecik tu, kalau dah nangis… macam brek lori tau…kena tekan, lepas… tekan, lepas… dah ulang2 tekan – lepas tu baru la dia berenti nangis…adoiyai…


1




Tiada ulasan: