Selasa, 27 September 2011

Hidungnyer ‘tercabut’ !

Ni sebelum Fa’el demam hari tu.

Biasanya sebelum hasben pi kje, dia mesti nak cium anak2, usik2 ngan diorang dulu. Hari tu ada extra sikit. Dia pi tarik hidung si Fa’el… geram kot ! he3… gaknya kuat abah dia tarik, meraung la si kecik tu.

Abah dia gelak jer. Memang sengaja la tu nak menyakat. Cam biasa, mesti Fa’el datang mengadu kat aku.

“ maakk…kit ( sakit )..!”


Panjang muncung dia. aku pun sungguh - sungguh la pujuk…eh…makin marah plak dak kecik tu..


“hah…ye la. mak pasang balik hidung tu…!”

Aku pon pegang hidung dia. Konon – kononnya nak pasang balik la hidung dia… he3… Terus dia senyap. Tak nangis dah… ha3… tah hape2 la… agaknye dia lega hidung dia dah ada balik… kih3…Fa’el….oh.. Fa’el.
cats

3 ulasan:

Gen2Merah berkata...

alalahai.. suka dengan budak2 kecik ni.. comel kan.. ehehe

Sunah Sakura berkata...

comeynye la dia ni aiiiihhh..

syu berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.