Sabtu, 17 September 2011

Pagi raya pertama @ pilah

Adegan... dan agenda di pagi raya :

raya

1. Pakai baju cantik..!!

raya4

2. Tunggu duit raya datang berduyun - duyun... ha3..

raya3

Ha3.. yg dalam gambar tu... Mijan! Datang umah atok pepagi dah muncung.. monyok semonyok moyokn nyerrr... ape lah masalah ngko ni Mijan oii....

raya1

Jarang2 dapayt kumpul ramai2 pakai baju cantik kan? time raya je la dapat buat camtu.. time lain.. pakai je la baju yg ade tu ulang2 kali.. nak jumpe pun nasib2 je la kalau terjumpe.. kalau tak... tunggu lah raya... standard!

raya2.

Hasil dari kolaborasi baju raya tanpa tema… colourful… ni menapak nak ke rumah jiran mertua. Si kecil tu… makin lama, makin ke tepi dia berjalan.

Miahahaaa.. tuan tanah! sesekali cube interframe...

raya5

si kecik yg sedang berjinak2 berbuat baik dgan buku2 yg dia jumpe.... hehee.... kekadang dia belek2 je buku.. kekadang... tau2 je dah masuk dalam mulut... sedap ke?

raya6

Picture favourite aku untuk pagi raya pertama tahun ni. Sweet jer…hmmm…That’s my kids…

Tiada ulasan: