Isnin, 23 April 2012

Angan - angan lepas gaji naik...

Hari tu sebelum gaji naik, dok tanya bila gaji nak naik. La ni sikit ja hari lagi, gaji nak masuk dah... depa dok berangan nak beli macam2...

Ada kot dah lama dok geram tengok i-pad... dah habaq mai awal2 nak pi beli natang tu.. hu3... i-pad bro? perghh... dasyat..!

Aku? takde nak beli ape kot..!kih3... ehh... shopping lah... beli baju anak2.. wahh... cepatlah gaji. boleh tak kalau skip jer hari isnin dgan slase... loncat trus ke hari rabu? Maleh nak ngadap 2 hari yg membosankan nih...! very the... ( *buat mata juling ke atas, tangan di bahu... )

Ni bukan soal gaji bebenornyer... ni kes maleh nak ngadap majlis APC kat opis nih sok... maleh bonar!


5 ulasan:

Makwe Kintan berkata...

dpt APC ke?...hehe^__^

lady scooter berkata...

makwe kintan : kita tak dapat. orang lain je dapat.he3.. tapi kita kena prepare buku program...

mamaNoriz berkata...

time Apc mmg semua sibuk...
pasni mesti ada muka sendiri kat buku program tu kan... insyaAllah :)

lady scooter berkata...

mamaNoriz: persoalannya... akan ada ke nanti?he3...

maszull berkata...

assalamualaikum syu...insyaAllah ada...:)