Isnin, 30 April 2012

Tersepit yang best.. muahaha..!!

Toink..toink..tionk...!!!

Aaaaaman sangat kat opis hari ni...! sebab ? ramai yg tak rela tersepit, maka yg tak rela tu dah awal2 lagi amik cuti tersepit..ha3... tak rela konon..! 

Mentang2 la esok cuti..he3... aku pon de niat camtu gak tapi mengenangkan Opal dah skolah... tak mau ler aku ajar dia ponteng2 skool nih... nanti esok2 dia tuntut lagi camtu...parah aku! Bayar yuran dah ler mahal...hehee

Opis aman, jalan raya pon lengang! memang best... lancar jer perjalanan ku...hi3....

Credit  picture to : google search

psssttt.... korang tengok citer tu tak? Alaa...memberku Hawa tu...

Wuhuu.... aku berjaya tengok each episod kat umah...without missed 1 pon..ha3...ko ingat senang aku nak dapat tengok camtu? banyak cabaran woooo...!


See... korang kenal awek baju merah tu? Sti la ramai yang kenal kan? Blogger famous tu.... Hanis Zalikha.. dia pon berlakon gak... bawak watak Tish... si model yg sombong... peh tu suka buat citer kat belakang orang... ha3... cerr la tengok... ok ke tak ok dia berlakon...ngeh3... Yg sorang lagi tu... Kay... member rapat Hawa... lead of this story..

Hero? Jeng3... ni la dia


Taa...daa... nak tau nape dia jadi macam tu? sampai gigit2 jari ngan muka macam sembelit tak lepas tu...hahaaa.. korang tengok la sendiri kat " Memberku Hawa "... 10.30 malam at tv3..ecehh.. promote plak..ha3...

UPDATE : lupe nak mention... "Memberku Hawa" tu setiap Ahad yekk.. don't forget..

4 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum syu...mmg best cite ni seronok tengok...hanis zalikha pun ada berlakon okay gak lakonannya semalam...:)

lady scooter berkata...

maszull : kan? kalau tengok, citer nih lebih didominasi oleh kaum wanita.wanita and remaja should tengok...citernya pon santai jer...

Chic Na berkata...

ye ke best? xsempat tgk lagi. kena tgk la next week. :)

lady scooter berkata...

chic na : best for me...he3