Khamis, 2 Februari 2012

Tersangkut di opis....!!

Hujan punye la lebat... kilat..? tak payah cakap la...sabung - menyabung...... errkkk... seram lak nak redah ngan motor tu... 

Tu yg tersangkut kat opis lagi nih... nak turun kat tingkat bawah... malas..!! sebab dah tau... memang tak dapat nak balik time tengah cenggini... berani ler... dgn jarak penglihatannye yg memang tak berapa nak nampak... helmet aku kan takde wiper... lagi ler mencabar...!

Tak nak cari pasal... choice yg de... tunggu sekejap * mood lagu p.ramlee dalam citer sarjan hassan...*

Tu lebih baik kot...he3...



2 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum syu-aus...lebih baik tunggu hujan tu reda dr meredah hujan yg boleh membahayakn diri...:)

lady scooter berkata...

lepas hujan tu la yg jadi banjir kat Seremban tu...yg akak review gambar pasal banjir kat seremban tu... apek2 kat situ meriah tangguk ikan...sebakul... sebakul... diorang dapat...