Khamis, 9 Februari 2012

Buat Surat Resign Utk. Aku...

Tu bukan aku yg mintak...tapi..baca citer ni sampai habis..

Hari ni hari yg serba kelam kabut... dari bos aku sampai le ke kitorang yg 'kecik2' pgkat nih... macam2 hal.. kat ade bengkel.. tapi bos sederhana kecil pgkat (S.K.P)nya takde... aiihh... ke mana? ni org HQ yg dtg nih nak lead bengkel tu...

Rupenye.. bos S.K.P tu baru pas eskot our big bos..the biggest pgkat here... jenuh menghadap meeting sampai ke tengahari... bos S.K.P ni dah gelisah nak balik dulu.. nape? hmmm... penat nak tunggu pengerusi habiskan meeting tu... 2-3 meeting dibuat sekali gus katanya...

Last2 dia cakap ngan bos besar kitorang tu...

" Tuan, saya balik pejabat dulu la.."

Meeting ni kat stesen lain... Nak tau ape our big boss jawab? Hahaa... Ni haa..

" Hah..boleh.. tapi kau buat surat dulu... dalam surat tu kau cakap kau tak nak aku jadi boss kau lagi...!"

Kih3... Skali big boss jawab gitu daaa.... pedih???heheheeee......



5 ulasan:

sailaaf berkata...

dalam maksud nya tu. hehe

Nadiah Sidek berkata...

hihi..kena sebiji dengan bos

lady scooter berkata...

sailaaf : nak wat camne... the big boss tak nak orang lain eskot.. maukan dia jugak...he3

nadiah sidek : he3...

gee ryder berkata...

laser gak big boss tu ek :p

lady scooter berkata...

GEE : big boss kitorang memang camtu... sound direct jer...he3.. kena tahan jer la...tapi dia ok... bukan bodek... sebab dia memang camtu pon... hakikat..hehee..