Khamis, 9 Februari 2012

Buat Surat Resign Utk. Aku...

Tu bukan aku yang mintak tapi baca cerita ni sampai habis..

Hari ni hari yg serba kelam kabut. Dari bos aku sampai ler ke kitorang yang 'kecik2' pangkat nih... macam2 hal.. kata, ada bengkel.. tapi penyelia aku kata, takde... aiihh... ke mana? penceramah dah sampai nih...

Rupanya.. penyelia tu baru lepas eskot Pengarah.. the biggest pgkat here... jenuh menghadap meeting sampai ke tengahari... penyelia aku ni dah gelisah nak balik dulu... nape? hmmm... penat nak tunggu pengerusi habiskan meeting tu... 2-3 meeting dibuat sekali gus katanya...

Last2 dia cakap ngan Pengarah kitorang tu...

" Tuan, saya balik pejabat dulu la.."

Meeting ni kat stesen lain... Nak tau apa Pengarah jawab? Hahaa... Ni haa..

" Hah... boleh... tapi kau buat surat dulu... dalam surat tu kau cakap kau tak nak aku jadi boss kau lagi...!"

Kih3... Skali Pengarah jawab gitu daaa.... pedih???heheheeee......



5 ulasan:

sailaaf berkata...

dalam maksud nya tu. hehe

Nadiah Sidek berkata...

hihi..kena sebiji dengan bos

skuterlady.blogspot.my berkata...

sailaaf : nak wat camne... the big boss tak nak orang lain eskot.. maukan dia jugak...he3

nadiah sidek : he3...

A.H.A.D berkata...

laser gak big boss tu ek :p

skuterlady.blogspot.my berkata...

GEE : big boss kitorang memang camtu... sound direct jer...he3.. kena tahan jer la...tapi dia ok... bukan bodek... sebab dia memang camtu pon... hakikat..hehee..