Selasa, 7 Februari 2012

Terkejut bile follower bertambah...

Haaa.... tu la yg aku rasa bila buka blog aku ni pepagi ni... Maunye tak... Tetiba ramai lak yang datang tinggalkan komen... uhh... what happened?!!...

Tetiba teringat... last time aku buka bog, aku ada tinggalkan komen kat blog ni ha.. jeng3..:

Bro Ben Santai...

Komen apa? he3.. korang pi la baca sendiri... komen tu memang ikhlas... tentang Drama al-Ikhlas yg lepas...

Anyway... thanks bro...

Review bro tu korang leh tengok kat sini...: Bile bro ben jeles ngan header aku..

4 ulasan:

Ayu berkata...

Its gud for u dear, :). Mmg bro Ben ader buat entry pasal u and me pun dtg from entry yg dia buat utk u tu, :) Happy blogging!

Kayu Manis berkata...

mmg best cerita tu kann..semmgnya ikhlas ni..

Blog Cik La berkata...

follow cni dr blog a.ben..^_^cntik header..

skuterlady.blogspot.my berkata...

Yayansmum : Thanks for visiting me here!

Cinnamon.com : Memang touching dan ikhlas citer tu..

nuradilla : thanks..i'll follow u back soon...