Khamis, 2 Jun 2011

leha world restoran

Lunch tadi ingatkan tak nak makan.
diet? hmm..takde maknanye..
Pagi tadi aku dah bedal nasi kerabu..
Macam kenyang je lagi...

Tengah dok buat report bulanan, hubby call.
Ajak makan la.. ape lagi..
Lupakan perut yang masih rasa kenyang..
jommm....!! 
( jarang sangat hubby aku ajak makan sama..cepat jer nak bile dipelawa..he3 )

hubby : nak makan kat mane?
me : entah..ikut jer la...
hubby : kat mane?
me : gerai yang banyak lauk tu pun ok gak..

Vroommmm...!!!

Mak oi...!!
Ramainyer orang kat restoran ni..
Nasib baik ade tempar kosong.

Aku ingat cume 100 je lauk diorang..
Ghupe - ghupenyer 200 lebih ngko..!!
Aku baru tau daa..
Tu pun pas baca kat LINK NI..

Banyak sangat sampai tak tau nak pilih yang mane..

Last2 aku amik lauk 
ayam goreng rempah, rebung masak lemak cili api, budu and sambal ketuk..
termasuk nasi = RM 5.00 jerr..

Air...FREE...!!
Siap boleh refill lagi tu...
Hanya bayar untuk yang kita makan je ok..!!
Makanan diorang pun..ok..
Secukup rasa...
Walla weihh...

leha world restoran
gambar crecdit to Utusan.com.my
Tu gambo lama..
Skarang diorang dah renovated..
Lagi cun la...
Yang paling aku suka..
Meja, kerusi and lauk - lauknye..
banyak kaler KUNING..!!!!
Ngeeeehh....

Tiada ulasan: