Khamis, 9 Jun 2011

Chatting mIRC vs FB

Dulu takde Facebook..facebook ni..
Dulu orang pasal chatting kat mIRC..
Korang pernah chatting macam tu tak?
aku pernah chatting..
Ape..? kampung.net la..
Tokeykedai.net la..
Aku tak tau sama ada semua tu ade lagi ke tak.
Yang aku tau laman sosial ni sangat popular dulu masa zaman aku belajar.
Sana sini orang dok sibuk chatting..
Seronok chatting nih..katanyer...
Siap buat blind date bagai...
Yang kena tipu, tak payah cakap la..
Dah chatting pun tak nampak muka, ramai la yang menyamar..
Katanye dia hensem, 
Katanye pulak dia cun..
Skali jumpe..alamak..spoil..!!
he3..
Sekarang FB..popular gitu..
Dalam Fb pun leh chatting jugak.
Bezanya dalam FB ade gambar.
( walaupun lum tentu betul..he3 )
 ni ade sikit kenangan masa chatting dulu :

b ( ntah sape..) : hi..tinggal mane?
a ( aku ler tu ) : hi..kat bumi.
b : bumi tu kat mane?
a : kat tempat kita pijak ni la..
b : owh..kita dari bulan..
a: iye?..buat ape kat bulan?
b: tengok bumi..he3..
a : cantik ke?
b: cantik..tak tengok bulan ke?
a : tak nak la..
b : kenape?..
a : bulan banyak jerawat..

kah..kah..kah...
tah ape - ape la kan?
hmm....


 Sebenarnya pada aku chatting ni takde la best sangat..tak tau la kenapa..
Tapi sebab ikut member punye pasal,
 nanti dikatakan katak bawah tempurung plak tak amik tak isu semasa.

2 ulasan:

Fitri Senin berkata...

seyes..sy tak pernah berchatting...dating byk juga..hahahaha

Mommy Fara berkata...

zaman tok kaduk nie =)