Sabtu, 28 April 2012

Dia pon geram kat mamat tu!

Demam ' Cinta buat emelda"... sape yg dah terjangkit? angkat tangan...!

Me? muahahaa... awal2 lagi takde chance nak tengok, nak tonton kat tonton.com .. payah nau! Sempat tengok sekejap2 je..

Sape yg tegar menonton mesti tau dah betapa garangnya Aeril Fatah tu.. tu korang yang cuma menonton jer... haa... sebenarnya bukan korang jerr yg 'terjebak' rasa... penulis asal CBE tu juga sebenarnya sama2 'terjebak' rasa geram kat Aeril Fatah tu... tu pon lepas dia juga sama2 tonton CBE...

Tak caya? haa... tengok ni


Haa... nampak kan? Citer penuh? Korang bacalah sendiri kat sini : Nukilan Aleya Aneesa....

2 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum syu....yer la mmg geram ngan watak Aeril Fatah tu...rupa2nya penulis nyer pun geram gak ye....:)

lady scooter berkata...

maszull : a'ah..he3.. macam mana agaknya dia cipta watak tu kan?