Ahad, 21 Januari 2024

Kembali menulis? Menaip?

Testing testing...

Xsangka ye, pejam celik pejam celik... Dah 4 tahun blog ni terbiar sepi. Last update, Mac 2020. Lepas tu, blog ni terbiar terus sampai ke hari ni. Tiber hari ni tergerak nak test menaip blog semula. 

Ini pon xtau nak mulakan dgn cerita apa. Bukan la xupdate blog ni, aku berhenti menaip. Aktif je sebenarnya tapi in private kat platform social media yg lain. So, masih aktif menaip tapi lebih pd utk bacaan diri sendiri. Segala rsa diluah dicurah hanya utk tatapan diri sendiri. Dan yg bestnya, apa yg aku taipkan hari ni... Akan muncul semula pd tahun depan tarikh yg sama. Aku boleh bca, dan aku boleh komen sendiri😁. Bebas di situ berceloteh. Kdg coretan tu yg gembira, ada yg sedih, ada yg lucu dan ada jugak carutan... Hahaha... Maaf... Hamba manusia biasa. Dalam pd cuba bersabar, kdg terkeluar juga carutan2 xenak didengar atau dipaparkan. Maka simpan sendiri, bca sendiri. 

So?

2024 ni akan kembali menulis? Menaip? Di blog ni? Inshaallah... Cumanya... Title blog ni, skuterlady.blogspot.my mcm dah xsesuai pulak dengan aku. Kita dah xpakai skuter dah skarang. Tempat keje dah jauh. Xdapat dah nak ulang alik dgn skuter. Dgn usia yg dah bertambah ni, longgar segala sendi... Heheee... 

Tapi

Syg pulak nak tukar nama tu. Mungkin elok la dikekalkan aje kan? 

Hmm...

Ok, kekalkan... Walaupun xberskuter lg tapi tu la kenderaan pertama aku dok ulang alik dr rumah ke opis, opis ke rumah... Dgn skuter tu la, aku tergolek terlentang atas jalan. Dgn skuter tu gak la aku meluahkan segala perasaan yg terbuku kat hati... Tu la teman tersenyum, tu la teman menangis. Sambil bawak skuter, sambil tu la layan perasaan... Suka duka... Skuter tu la teman dan sahabat...

Huh...

Banyak jugak aku memendam rsa dulu😅... 

Tapi

Seblum ditukarkan tempat bertugas, skuter tu terpaksa dijual... Maka tinggal kenangan je la... 

Ok lah... Sekian dulu...

Sambung lagi nanti...

skuterlady.blogspot.my... dikekalkan...

Tiada ulasan: