Isnin, 17 Oktober 2011

Bile si abang jerit " Golll.................!!!"

Si abang... sebelum ni dia tak pernah sebut lagi perkataan tu...ye lah... Dia mana nak tengok sangat sukan.

Kalau abah dia buka rancangan sukan kat astro tu pon, dia wat tak reti jer. Tapi malam kelmarin, aku tengok dia tekun pandang skrin tv tu. Aku plak time tu tengah leka repair baju hasben yang dah terkoyak... takde la nak layan tv sangat. Si kecik tengah tido..

Dok leka menjahit, tetiba aku dengar si abang menjerit..

" Goooalll..!! yey... goal..!!"

Kemain kuat plak tu. Tangan siap angkat tinggi - tinggi... punye la syok dia jerit... Aku pandang la kat tv... Cerita apa?

ingatkan game bola...

Tapi rupanya game badminton...! kih3....

Sampai la ni bila terkenang balik, memang nak pecah gelak....ha3...


Gambar si abang masa umur 5 bulan 
( kalau tak silap aku ler...! )

-Psstt..tarikh kat bawah gambar tu typing error.. 

-kalau ikut tarikh tu, dia lum lahir lagik...tu yang tak sure berapa bulan dah dia masa snap pic nih..

1 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

hihiii klakar.. tp okla.. skurg2nya naufal dh pandai jerit gollllll.. hehee