Khamis, 27 Oktober 2011

Kisah Fa'el lagi...

Tengahari tadi aku ade ber'mesej - mesej' ngan pengasuh Fa'el. Ye la... nak tau la kan apa perkembangan Fa'el.

Masa aku sms tadi, si kecik tu tengah tido. Kak Roha cakap, dia ok.

Cuma dalam lubang telinga masih ada darah. Tak mengalir pon katanya... Sisa darah semalam agaknya. Sebab tadi aku tak dapat nak cuci betul2 telinga dia. Takut tempat luka tu belum kering lagi.

Takpelah...as long dia tak demam, dia ok tak merengek... tu dah kira ok la tu.

Ye.. aku tau, si kecik tu lasak. Luka berdarah camtu, kejap jer dia nangis. Lepas kena pujuk, dia ok la balik. Bila dah ok tu, dia lupe la sakit tu... hu3... cian dia...! Kesal aku masih bersisa sekarang... aduhai...

2 ulasan:

jij berkata...

sian pael,aku pon kesian gak dulu mase ko tolak aku karun tangga..mesti bedarah2 aku mase tu..seb bek aku normal lg skang...pael da ok ke?

skuterlady.blogspot.my berkata...

dia ok...luka dia jer jap kering, jap kang bleeding tapi tak la banyak.ye ke? bile aku tolak ko? tak ingat pon..he3