Sabtu, 16 Julai 2011

Hantu susu ?

ha2... aku tak pernah dengar lagi pasal hantu susu ni..korang pernah dengar ke?

Baru kejap ni aku tengok iklan tentang telemovie ' hantu susu '

Hmm...macam menarik je. Tergelak gak tengok watak amy mastura.

Aku pernah tengok citer 'hantu penanggal' yang Amy bawak b4 this.

Dalam citer tu rasanya watak dia lebih serius...tapi dalam citer hantu susu ni lain plak.

Tapi aku rasa cam best je...ayat dia yang paling aku tak tahan tu...

"aku rasa dia nak beranak...aku tak tahan. aku rasa kepala aku nak tanggal"

Pastu..cepat - cepat erra fazira pegang leher dia...kih3...

harap - harap bleh la tengok citer  tu nanti....hmm...

1 ulasan:

♥MAMASYAZA♥ berkata...

akak pun camtu le, teringin nak tgk citer hantu yg disiarkan kat tv, bila nak tgk je, anak2 sume penakut, terpaksa le tukar channel kartun