Isnin, 25 Julai 2011

Sahur pertama nanti...

Belum lagi masuk bulan puasa..tapi aku dah tau dah camne sahur pertama aku tahun ni..


Sorang - sorang...!..hu3...


Eh...tapi tak tau la kot 'upin & ipin" aku tu leh plak bangun time2 sahur tu..


Macam tahun sudah, naufal tu sama bangun..sama2 sahur..tapi....


Yang yang yok je... Siang tu dia mintak susu la...roti la...


owh... naufal panggil biskut tu as roti..


Hmmm...Banyak kali dah aku betulkan...roti is roti, biskut is biskut...


Tapi memanjang dia cakap biskut tu roti....


Tak tau la tahun ni macam mana... Nufail pun dah besar. 


Tahun lepas dia tak reti makan nasi lagi..tahun ni dia pantang nampak nasi...


Tengok la camne keadaannye nanti...he3...

1 ulasan:

Fitri Senin berkata...

tula..dh tahu dh kan..belum lagi time berbuka nanti