Khamis, 7 Julai 2011

'bercakap dengan jin'

Korang pernah dengar tajuk buku camtu?

Ni la rupe buku tu...

Ngeri tak?

hu3...

Ni la antara buku seram pertama yang aku baca

Buku koleksi yang dah lama ade dalam simpanan.

Yang aku dapat tau buku citer seram ni adalah

Buku citer seram bersiri yang paling lama kat Malaysia ni.


Dah sekian lama baca, baru la aku tau

Ni la gambo penulis buku tu..

Tapi memang aku suka baca berulang - ulang kali..

Seram..?

Huhu...bleh tahan gak la seramnye...


opss...sori..senget..kih3..

Takpe la...exercise la sket leher tu...

Kena teleng la sket...

Tamar jalis...nama pena penulis yang menulis cerita seram tu..

Very the....

Ade 2 siri dalam koleksi aku

tapi yang lagi satu tu

hilang tah ke mana tah...

Dapat 1 je..

jadi la kan.

1 ulasan:

Marya Yusof berkata...

Eh, marya pun ade buku ni tp kat umah mak kat Msia... Rasa mcm xsihatlah baca buku2 mcm nikan... Skrg ni mmg elak baca buku mcm ni dah...ermmmmm...