Jumaat, 15 Julai 2011

hujan lebat

Sungguh... Tengah lebat hujan kat luar tu... Gelap tul... Ada 2 perkara aku nak share ngan korang.

1st :
 - nasib baik aku standby baju hujan dalam seat scooter tu. So meredah la aku dalam hujan dengan baju hujan...

2nd :
 - dah sampai rumah ni baru aku teringat yanggg... aku tak thumb out masa balik tadi...!!
 - ini bermakna, aku terlupa nak 'bergaduh' dengan mesin thumbprint tu seperti selalunya...arghh...!!!
 - macam mana aku bleh lupe nih..?!..padahal aku lalu depan mesin thumbprint tu..
 - adoyyai... apa aku nak jawab ngan bos nanti??
 - adehh...

Bengang jer aku rasa....sengal pun ade gak...dushh..

1 ulasan:

♥MAMASYAZA♥ berkata...

akak pun camtu le jugak.
kengkdg sebelah pagi pun terlupa nak thumb in, dah 15 minit masuk ofis baru teringat tak thumb in lagi..geram sgt kat diri sendiri