Jumaat, 1 Julai 2011

Sombongnyer artis program raja lawak tu...

Al-kisahnye gini...
Ade la satu hari tu, mak aku gi jalan - jalan kat negeri Cik Siti Wan Kembang a.k.a..
Korang sendiri tau lah...he3
Rombongan 'cik kiah' katanye...fine..

Masa tu tengoh dok sedap jalan sakan kat pekan Rantau Panjang tu, diorang terserempak la ngan artis program maharaja lawak yang sorang nih..

Diorang kata time tu artis kecik molek ni tengoh jalan - jalan sambil makan jagung ngan saing - saing dia.
Bile tak sengaja bertembung ni, ade la yang menegur sapa..

" eh... A**r.."

tapi malangnye, artis tu cume jawab..

"huhh..."

ukkk..aloh..gitu je jawabnye?...ish3..kesian kat orang yang menegur  tuh...

Yang jawab cuma saing yang hok blakang tu.

" hoh..ni ler A**r maharajalawok tuh..."

Hmmm.... korang mesti tau dah kan sape artis tu ? Aku bukan nak burokkan orang yang dah seadanye tue kan... tapi kalau la betul dia tu sombong..tok sey nok kecek gapo - gapo dah...

Lepas dia blah terus camtu..senyum pun tak..ukk aloh..demo ni betul ko A**r program tu?

Lepas dari tu, ade la sorang lagi ahli rombongan 'cik kiah' ni dok kabor...

" dia memang sombong... dulu aku pernah la jumpe dia depan - depan..senyum kat aku pun tak..."

Ha..gitu katanyer... ngko nak cakap ape bro?

Sombong dengan peminat? ish3..kalau betul la itu engko...hmmm...

Pado den la, artis tu dah la lawak merapu..memang jammed la otak den bilo tibo dio perform...

Tak tau nak buek apo..nak golak tak buleh..ghaso nak nangis pun yo jugak...uihh...jammed habih la..

Ni dongar pulak dio sombong...harr..lu pikir la sendiri ( nabil yang cakap tu..aku tak cakap...he3..)

kredit to google search

3 ulasan:

♥MAMASYAZA♥ berkata...

dah le lawak tak best, sombong la tu..heheheh

blasahje berkata...

tu la kann.. lawak dia macam syok sendiri je...

niena shopping2u berkata...

hehe..xpnah jmpa ngan dorg