Sabtu, 8 September 2012

Sebab aku tinggalkan majlis awal...

Dah kata nak sambung kisah sambutan hari raya tu kan....

Nape aku kena ballik awal? nape aku tak betah duduk situ lelama?

1. Perut aku tetibe memulas.... cam nak membuang.... adeiihhh....

2. Payel baru nak elok dari kisah muntah2 tu... tenaga dia baru nak pulih balik.... masa majlis tu pon dia dah kemain berlari2 cam tak cukup tanah.... redah tah mane...eehhhh... 

3. Majlis tu pada aku...boooo-wink! kat diorang tak tau lerr....

Tapi 1 la.... salute la kat gegirl yg berhias sakan.... yg bergaya sakan tu... de yg ikut tema gerai masing2, de yg macam tak ikut tema pon ye gak...teeeheeee... ape pon....korang cantik...Yat....cun giler kau! tapi bukan gerai kau tu temanya ala  retro kerr? hmmmm... macam tema tahun lepas jerrr....errrkkk...!

Baru jap ni Payel termuntah... sikit! tapi sangat2 buat aku risau... 

Tiada ulasan: