Jumaat, 21 September 2012

Bloglist Kesuma Angsana

Asalnya aku tersilap taip tajuk.... dari 'Bloglist Kesuma Angsana' --> 'Bloglist Kesuma Angkasa'....ha3......

Acaner la leh tersilap tu? sebab... aku terr-rajin nak taip buukannya copy-paste okey! tu yg terrr-jadi tu...ha3

1 lagi segeman aku mao join! yg simple giler...giler pon tak se-simple gini ehh...

Tuu diaa...


Cik kesuma ni mao tau 1 jek.... Kenapa mao follow dia?

Jawapan aku...senang jekk... sebab dia juga blogger seperti aku.... makanya... as a blogger... bile tengok ramai yg sudi dtg menjenguk blog kita...aduh...seronoknya! gituuu....

Mao join sekaki ? mao join sepayung? jom!! klik jekk sini... ---> http://kesumaangsana.blogspot.com/

Mudah kan?

4 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

selamat bersegmen :)

skuterlady.blogspot.my berkata...

intan berlian : TQ!

Tanpa Nama berkata...

TQ join, ada tinggalkan komen x... sdg updatekan blog list ni

skuterlady.blogspot.my berkata...

kesuma : he3... terlupa tapi sy dah tinggalkan link dah jap tadi di segmen kamu.