Rabu, 26 September 2012

Terlupa 27 september tu adalah esok!

Aku ingatkan 27 Sept tu minggu depan... aiisehh.... dah dapat gaji pon boleh lupa lagi...

Ape bestnya esok?

Takde yg best... tak best pon! sok ade exam... ye... KPSL yg aku kantoi ngan berrr-jaya nye seccara 'berrr-pasukan' ngan kengkawan yg lain pada thun lepas!

Punye la ramai calon... tapi yg lulus cuma 4 orang jerrr... tu pon org  lama..! 

Hairan aku.. memang hairan masa tu... tapi la ni aku tak heran dah... sebab amalan berrr- KUOTA masih wujud!

Ye... biar la jawapan korang betul skali pon, tapi kalau kata Kuota tu nak 4 org je... maka... 4 org je la yg lulus!

So what? 

Adoiiiyaaii...  buku tak prepare... tahun lepas pon tak prepare tapi  berjaya gak la kumpul buku2 akta utk rujukan masa jawab soklan esei tu.. walaupon KANTOI... ko tau? 2 - 3 kali aku ulang - alik dr tingkat atas tu nak simpan buku yg bapak tebal tuhh! 

Aku tau de yg pandang sinis.. ye lah... hari exam tu, aku la yg paling byk bwk buku rujukan... tapi paper petang la... paper pagi tu aku 'goreng' je... buku tak banyak.. Nak menjawab pon dah tensoin!

Mane tanye... member sebelah... jap nak mention, 1 table utk 2 org. Table lipat tu.... Bile org sebelah dah menulis... wahh... aku tukang pegang meja... dia punyer goyaaaang..!! hu3... aku tak bleh menulis! Habis ke laut semuanya..! Habihh!!

Peh exam aku komplain kat cif yg beli meja tu... owhh... komplain tu pon setahun selepas kejadian meja goyang tu..he3... sebab tahun lepas aku belum 'mesra alam' ngan cif tu... keje pon tak de connection ngan cif tu... tahun ni je baru de connection... he3...

Ehh.. ape kena mengena meja ngan exam ni? Lari topik dah ni....

Korang... tenang muka aku sekarang tapi hu3.. bile kenangkan esok nak exam... owhh tidaaaaaaaakk!!! without preparation?! Piiitaaaaaammmm...!!!!

4 ulasan:

den.dyen berkata...

selamat menjawab.. yeahh!!

skuterlady.blogspot.my berkata...

den : TQ..!!!!!;-)

maszull berkata...

assalamualaikum syu...semoga berjaya dalam peperiksaan...:)

skuterlady.blogspot.my berkata...

maszull : TQ mama! ;-)