Jumaat, 14 Oktober 2011

Bila aku bersedih...

Bila aku sedih... sebolehnya aku tak nak menangis...
Bila aku sedih... sebenarnye aku benci menangis...
Bila aku sedih... air mata tu menyakitkan mata ini...
Bila aku sedih... air liur tu rasanya pahit sekali...

Bila aku sedih... tandanya aku terluka...
Bila aku sedih... tandanya aku kecewa...
Bila aku sedih... khayalan aku semuanya buruk rupa...

Bila aku menangis... aku tak nak orang tahu...
Bila aku menangis... aku tak tau mane nak mengadu...
Bila aku menangis... aku takut orang ketawakan aku...
Bila aku menangis... aku takut orang benci kan aku...
Bila aku menangis... belum tentu ada orang datang pujuk aku...

Tapi...

Setelah aku menangis... beban kat hati hilang tak tau kemana...
Setelah aku menangis... leganya rasa hati...
Setelah aku menangis... puasnya rasa dihati...
Setelah aku menangis... aku tak nak menangis lagi...

Kalau aku menangis lagi... itu tandanya hati aku tersiat lagi..

*tengah hard feeling right now... tu yang kuar mengarut - ngarut tu... korang jangan pitam sudah lah. yek..!

2 ulasan:

Fitri Senin berkata...

Le sape yg buat ko wat sedey ni

syu berkata...

tak kisah la sape Fit... kalo tak sedih...tak kuar la sajak merapu aku tu..ha3...kadang2 bile kita sedih, macam2 idea mengarut yang menarik kuar dari kepala ni...