Khamis, 7 Jun 2012

Rasa cam nak lempang orang!

Betul...! Hati ni...macam digaru2 nak lempang orang! Bukan budak2 tapi bapak budak! Dari semalam start bengkel ni berlangsung, pakcik yg sorang wahh... kemain betul... mulut cam takde insurans!

Main2 tuduh2 je.. hohohoiiii.... panas membara hatiku! 

Semalam... time tu lak aku baru nak pi isi perut. Pakcik tu yg aku tau, awal2 lagi dah melantak dulu. Dah kenyang membulat dah perut tu... datang tak reti nak tunggu. Sedap mulut ke tuduh haku nih..

" Makan berjam - jam! "

Wooiihhh... aku baru je masuk pantry tu tak sampai 15 minit! Dia leh tuduh gitu... hohohoo... Takde usul peksa, main sedap2 je tuduh2...

Tu satu... peh tu, semalam dia mintak tolong aku carikan no. baucer. Aku cari lah, bukan dia punyer sorang je... de lagi 2 - 3 org. lain lagi. Semua aku tolong carikan walhal diorang leh cari sendiri kat C.C.. nama pon bengkel kan?! sama2 la buat keje. Kalau tak, baik tak payah buat bengkel. Biar aku buat sorang2... takde hal punye... hati pon tak sakit!

Malangnya, yg pakcik ni sorang je C.C kata tak dapat nak bagi sebab katanya takde invoice so tak dapat kuar baucer.. Fine ! aku pi la terkedek2 gitau.  ohhh.. dia tuduh lak kononnyer aku tak cari. Jap dia tuduh C.C hilangkan invoice. Bile aku dah cakap C.C kata takde, ehh... time2 tu gak dia tuduh aku! Kononnye invoice tu mungkin tercicir kat tempat aku. Bile aku kata takde, dia jawab

" ade kot kat tempat kau tu, kau je tak cari...kau cari la betul2! "

oii2... apehal lak aku?


Hari ni dia datang lagi.. menuduh gak lagi! Katanya, " ade je baucer tu! kau kata takde!..."

Dah C.C kata takde semalam... ape hal plak?

" Ntah2 kau tu tak cari! peh tu kata takde! "

HOOIII...!!!!! kalau korang kena macam tu marah tak? Aku tak salahkan C.C sebab semalam memang banyak no. baucer yg aku mintak. De 2 no. baucer yg C.C tak leh bagi. Sebab invoice tak takde.

Hohohohoooooo..... aku tak mau cakap lagi! hati ku panas jerr nihh..! hooooooooooo..................grrrrrrrrr!!!












9 ulasan:

Gen2Merah berkata...

aduii, saya pun mendidih bila baca luahan akak ni... tak guna tul pacik tu lepas mulut tuduh akak macam2...

agaknya akak ni pempuan tu yang pacik tu sedap2 nak membuli... kalau orang lelaki dia buat macam tu adalah kena kasut melekat kat mulut dia tu... hehe (",)

Zie berkata...

Memang dasyad... nk keja pun tk senang kalau gini gayanya....

Yumida berkata...

sabar ye lady manis...biar je pakcik tu marah...org tua kn mudah tinggi darah...sabar...

ieda berkata...

sabar dikk .. sabar .. huhuhu

lady scooter berkata...

ieda : tgh sabar le ni kak...he3

lady scooter berkata...

Yumida : de kot darah tinggi... tapi kerek sungguh!uuiihhh...

lady scooter berkata...

zie : memang...elok2 kita semangat nak keje terus jadi menyampah.

lady scooter berkata...

Gen2Merah : memang dlm bengkel tu semua lelaki kecuali akak sorang.tu yg de yg nak membuli je tu...

maszull berkata...

assalamualaikum syu...kesian nyer sabar jer la tetapi kekadang memang buat kita panas jer kan dgn org mcm ni...:)