Rabu, 6 Jun 2012

Bile Payel berangan...!


- Dia paling suka menyanyi! Kalau dia rasa bosan...confirm...dia menyanyi!

- Dia nyanyi..ikut suka dia... dan dia je yg paham ape yg dia nyanyikan...ha3

- Tu si adik...si abang lain lak citer ehh... nanti aku tepek kat sini..

10 ulasan:

Kazman / Sue berkata...

uikkk... ala2x man kidal dah ni.....caya laaa...

aizamia3 berkata...

tapi jangan perhati.. nanti dia malu nak buat aksi lagi.. hehehe.. ;)
kerenah anak2 yang penuh imaginasi dengan barang permainan dia kan..

lady scooter berkata...

kasman/sue : uk aloh.. baru perasan yg dia 'petik gitar' tu tangan kiri..hehee..

lady scooter berkata...

aizama : ikut mood dia. time ni dia tgh 'sporting'...;-)

onlajer berkata...

anak - anak suka main raket jadi gitar ,tapi awas takut hingap ke kepala

maszull berkata...

assalamualaikum syu...fuyooo pemain gitar kecik la...:)

Kotak Mancis berkata...

bakal rock star nie... hakhakhak

lady scooter berkata...

onlajer : kekadang kena gak kepala... hee...

lady scooter berkata...

maszull : tu la... kekadang raket boleh jadi pemukul bola golf..mano dio belajar tah...ha3

lady scooter berkata...

kotak mancis : ha3...