Khamis, 14 Jun 2012

Aku biasa - biasa je...

hemmm... how to say ehh? tetibe minda kehilangan kata2 skejap. Don't know how to start.. where to begin...

*******************************************************************************

Aku tak pernah pon anggap diri aku ni cantik. Kalau aku anggap begitu, aku akan up thinking yg lebih ramai lagi yg cantik, yang lebih cantik dari aku. Make-up..? 3 kali je la betul2 aku pakai make-up selama aku hidup ni. 1st... masa kecik2 dulu. Time raya kat kampung di Felda Bukit Ramun tu.. Mak tenyeh muka aku ngan make-up punye la tebal! Ade gambar tu dalam album. Walupon dah macam opera cina...he3.. aku tetap simpan. Kenangan!

Kali ke-2, masa aku dinner pra-graduation kat hotel Pantai Batu Buruk, Terengganu dulu. Time tu ok la sikit. Aku belajar sendiri. Belek2 kat majalah a day before the dinner dengan junior aku yg chubby and comel.. Nurin Alifah ( owh... i missed her... where is she could be? ) namanya. Thanks to her sebab bagi pinjam alat make-up dia...

Kali ke-3, on my wedding day... tu jelah.. Time lain, paling kuat pon... tepek compact powder ngan lipstik je.. Kat lipstik tu la aku suka letak campur2.. mix and match colour. Ngan lipstik la yg paling aku suka bereksperimen... Tu je la...

Nama nak melawa memanjang... memang tak la! Silap besar la kalau de yg anggap aku macam tu. So jkalau de yg anggap aku ni jenis nak melawa je, kalau de kata " ye la...orang cantik, nak melawa je la... "

Please...talk to my hand! Aku bukan spesis gitu! Harap maklum! Tapi nak gak tanye, betul ke aku ni cantik...?ha3...*twink..!*


Rita Rudaini... aku... Rita... aku... ade persamaan  tak? he3... ni anak buah hasben... anak buah aku gak la tu kan? dia la dok tegur aku hari tu beberapa hari lepas kenduri kawen my BIL... katanya,

" mak su macam Rita Rudaini la... "

auuww...! aku tengok muka dia... wajah polos je... hmmm... aku gelak je...tapi dalam hati... ade iras ke? sebab tu aku tepek gambar tu... ade sape nak muntah? Ha3.. sila kan!

2 ulasan:

Unknown berkata...

sronoknye bila org kata muka kita iras2 artis..lbh2 lg bila budak kecik cakap..mmg kenyataan la tuuuu

skuterlady.blogspot.my berkata...

yumida : he3