Selasa, 25 September 2012

Picit picit la lagi...

Aku kena dah! Gara2 nak picit sangat... kena sudah!!

Eleh... ape salahnye picitkan!? Aku suka2 picit2... nak tengok yg paling kental... sebab tu la aku picit...

Haaiiippp... korang fikir ape? ni tarak kunig2 haaa... ni BERSIH punye!...he3

Yg aku picit2 tu...ni haaa...
See.... ape nama nih? Portegesee ke apetah... aku panggil tart telur.. yg aku picit2 tu takde lah kuat nau... kang peroi plak tart tu... sape plak nak makan kan? aku picit sebab yg memula aku kepit ngan pengepit tu... tak berapa tebal... rapuh! Tak best! aku mao yg padat! Skali makan... gruuuuppppp...!!! wahh... best!

Tapi dek kerana terlampau nak memicit nau... gini la yg jadi...

Tak sedar weeiihh... tau2 dah terrrrr-jadiii... baru aku terrr- sedarrr yg tangan aku dah msuk ke dlm sgt kat tempat display tart telur tu... terrr-lampau dekat ngan lampu pemanas... tau2 dah pedih!!!

Dah rupe macam roti bakar kan? eeeeheeeeee...... sakit woooo..!

Nasib baik la tart tu...sedap! Rangup dinding tebal.... nasib baiiiiikkk sedap!
uiihhh..... warna gold yg marrrr-belesssss!!!!

terliur... nak macam nih? korang cari kat sini je...

King's... not the King Kong! Only King's... ehh... promote free plak... de sape nak upah aku jadi promoter camni tak? teeeheee.....

6 ulasan:

cikbedahlaser berkata...

saya suke yg bakers cottage punye.... sedap jugak

aizamia3 berkata...

kalau pergi King mesti nak beli roti kat situ.. ;)

maszull berkata...

assalamualaikum syu...mama ingatkan apa la tadikan rupa2nya tart telur..:)

lady scooter berkata...

cibedahlaser : ye ke? macam menarik je tu...he3

lady scooter berkata...

aizamia : kan...kan...kan?!sedap kan roti dia..

lady scooter berkata...

maszull : sedap mama... takde rasa hanyir pon...