Selasa, 22 November 2011

Basikal untuk Fa'el

payel
Tengok la tu… keta kecik tu bukan untuk ditunggang Fa'el ! Tapi leh kata tiap2 hari dia dok ‘kuda’ kan kereta lego tu.
payel1
Masa ni memang pantang jumpa kereta tu… Dari ruang tamu, bawak ke dapur… dapur ke ruang tamu semula… gitu ler tak jemu – jemu…
payel2
Eksiden… hummm… ade la beberapa kali. Tapi yang last tu paling teruk.. Bibir atas bawah pecah teruk… berdarah – darah tak leh nak cakap. Aku? cam biasa… panik ! dia meraung…aku pon sama… hu3.
p
Since tu, abah dia nekad carikan dia beskal… Tu haa… tricycle… comel tak? Harga RM 50.00. Murah? Kira murah la tu..

Yang penting, Fa'el tak tertonggeng – tonggeng lagik macam masa dia main kereta lego tuh… fiuuuhhh…

3 ulasan:

cinnamon.com berkata...

akhirnya dapat juga kan..

Kamalia berkata...

yeay..dah dpt basikal.

syu berkata...

sekarang dia dah tak mau main beskal tu dah. dia dok leka main beskal abang dia plak..