Selasa, 22 November 2011

Petanda Payel nak mintak basikal…

payel
Tengok la tu… keta kecik tu bukan untuk ditunggang Payel ! Tapi leh kata tiap2 hari dia dok ‘kuda’ kan keta lego tu.
payel1
Masa ni memang pantang jumpe keta tu… Dari ruang tamu, bawak ke dapur… dapur ke ruang tamu semula… gitu ler..tak jemu – jemu…
payel2
Eksiden… hummm… ade la beberapa kali. Tapi yang last tu paling teruk.. Bibir atas bawah pecah teruk… berdarah – darah tak leh nak cakap. Aku? cam biasa… panik ! dia meraung…aku pon sama… hu3.
p
Since tu, en.aus nekad carikan dia beskal… Tu haa… tricycle… comel tak? Harga RM 50.00. Murah? Kira murah la tu..
Yang penting, Payel tak tertonggeng – tonggeng lagik macam masa dia main keta lego tuh… fiuuuhhh…

3 ulasan:

cinnamon.com berkata...

akhirnya dapat juga kan..

Kamalia berkata...

yeay..dah dpt basikal.

syu berkata...

sekarang dia dah tak mau main beskal tu dah. dia dok leka main beskal abang dia plak..