Selasa, 22 November 2011

De' Rabak Payung....

Ni kejadian masa amik anak2 balik dari rumah pengasuh. Hujan... Konon berpayung ler. Aku jalan kaki je amik anak - anak sebab rumah pengasuh tak jauh pun. Pintu dapur dia sekangkang kera je dari rumah aku. 

Dah amik budak2 tu, patah balik... Angin!!

Kuat pulak tu... tiba - tiba.....


Hah... rabak!

Mula - mula sikit je rabak... Lama kelamaan tu dia! Makin besar pulak rabak dia... heheee...

Tu yang aku panggil De'Rabak Payung...

Rabak sangat okey!

2 ulasan:

Gen2Merah berkata...

ahahaha.. apasal payung boleh rabak macam tu.. dah lah [ayung cop Bomba... ehehe.... sediakan payung sebelum Hujan ce[at2 ye..

syu berkata...

payung dah reput tapi gatai nak pakai gak. Tempuh hujan berangin plak...tu yang jadi lagi teruk tu...ha3..