Isnin, 8 Ogos 2011

bulan tekak...

Sempena bulan mulia ni...eh...chopp...

Pepandai ko je cakap bulan mulia... lum raya lagi...raya baru mulia..

Ha3...banyak la ko...sebenarnye bulan Ramdhan la semulia - mulia bulan.

Masa ni la kita digalakkan buat amal jariah yang lebih daripada biasa. Bukan bulan raya...

Bulan raya tu bulan tekak kita jer....tul tak? bulan ape yang paling banyak makan?

Bulan syawal la kan? pi sana makan, pi sini makan lagi...gi rumah orang tu, makan jugak, gi rumah orang ni makan lagiii....makan bukan sikit2...

Ketupat, nasi impit...rendang tok la, rendang johor la, rendang nogori la, rendang ayam, rendang daging... lontong...sambal kacang...apelagi..?

Owh...kuih raya dah semestinye..menu wajib tu..apelagi? tu belum open house...sebulan pose....sebulan jugak la kita dok pi open house...tu sebab aku cakap bulan raya tu bulan tekak... memanjang makan. kat opis lagi...atas meja masing - masing...kuih raya aje memanjang...

He3...pastu ape jadi ? badan yang elok dah slim masa pose, bulat balik...penat je pose...nak tahan - tahan makan? leh tahan ke tengok juadah enak - enak belaka tu? Haihh... rugi tak jamah...bukan selalu..setahun sekali jer..

Jangan marah..tu bukan marah korang - korang jer...masalah aku jugak sebenarnye..hi3..

Hmmm... camne ehh....? hari ni minggu kedua kita berpose...ade yang dah lompong pose ke?he3...

2 ulasan:

Fitri Senin berkata...

ish kalo pompuan mesti ada dh lompong cm aku..

Lavender Lassie Roses berkata...

tambah satu lagi.. bulan tekak & perot! ngehehehe ~:)