Selasa, 2 Ogos 2011

Banggg…Bangg…Banggg…

Teka bunyi ape?
Aku ingatkan bunyi motor aku…Tapi lain macam je…

Tengok2…haa….4 keta dah jadi 1 barisan lurus. Masing – masing dah tersondol buntut keta depan. Rasanye takde yang cedera…

Puncanya, kalau tengok dari gaya pemandu kereta yang paling depan tu…depan dia adee lagi 1 keta.
Aku nampak keta depan skali tu…kalau tak silap, toyota vios warna putih…plate number…MBB 8336…kalau tak silap aku la..

Toyota tu mungkin berhenti mengejut… kereta petama yang kena sondol buntut ehh tu…keta pompuan.
Gaknye dia pun terkejut, terus brek megency. tapi nasib dia tak berapa baik sebab 3 lagi keta kat belakang dia tak sempat brek…

Tu yang berdentum – dentum tu…Yang bagusnye, toyota tu takde rasa bersalah sikit pun. 2 lelaki cina tu turun, tengok keta diorang ok je… trus blah…kuang asam je kann…

Harap – harap xde yang cedera teruk la kan…aku tak dapat nak rakam sebab masa tu aku tengah bawak motor…

2 ulasan:

EKIN berkata...

ingatkan mercun. ahahha

blasahje berkata...

akak lagi teruk...ingatkan bunyi tembakan....he3