Selasa, 5 Jun 2012

Fail Meja

Buatkan untuk orang ?!!


Memang rasa nak kena penyepak la tu!! 

Kena plak buat skali utk hamba Allah yg tu....

Ya Allah... ya Tuhan ku... lindungi la aku dari manusia yg miang tu!! memang dasar tak sedar diri... peh ni tau la aku ape nak buat..! hohooo... marah betul aku nih!




Tu la manusia nih... bile orang layan elok2... nak menggatal bagai... miang tu terlebih.. dah ler  aiiihhh... tak kuasa aku nak cakap. 

Fail meja??? haa.... tunggu la fail meja aku siap dulu.. bile? ikut suka aku la bile... memang nak kena hajar orang camnihh...!!!

** Ni segmen luahan hati aku... korang tak payah bacalah... tak payah komen pon...! :-(

8 ulasan:

Makwe Kintan berkata...

saya pun baru pas kena audit ni...mmg berpenat lelah siapkan fail meja...klu org mcm tu awk bagi tampar laju-laju je...takpun tipon hotfm zon bengang...hahaha

Zie berkata...

Sabar jelah kan..

lady scooter berkata...

makwe kintan : TQ coz sudi beri komen. memang meletihkan bile kena siapkan fail meja...hu3

lady scooter berkata...

zie : memang kena sabar... dlm jabatan kerajaan ke swasta ke akan sentiasa ada orang camni...

Gen2Merah berkata...

Haha. Teringat plak zaman sy kerani gov dulu. MMg ada je org mcm tu kan dlm satu opis. Bikin nyampeh tul org mcm tu

aizamia3 berkata...

Jangan disebut Fail Meja tu.. sebab akak pun belum siap2 lagi.. ntah tahun bila nak siap ntah.. tu tak masuk lagi LNPT awal tahun... uwaaaaa.. dahler guna online..

lady scooter berkata...

Gen2Merah : memang! bukan sikit2 menyampah tu...

lady scooter berkata...

aizama3 : saya pun! cume senarai tugas jer yg siap...ha3