Selasa, 15 Januari 2013

belahan bontot!

ni aku nak membebel pepagi buta nih.... baru je jap tadi aku pening kepala mikir hal anak sulung aku yg kena gegata tu... 

baru jap ni de budak laki anta barang... yg buek aku terbeliak mato nih... adooiiiyaiii....

aku nak tanya lah... nape ehh... anak2 muda sekarang suka sangat pakai seluar longgar? bukan tak pakai tali pinggang... pakai... tapi londeh! 

terjojol kuar jalur bontot! apo... ingat hensem na ke kalau jalur bontot tu terkuar macam tu?!

kusss semangat.... terkojut aku. ehh... acik bukan suka2 tau nak pandang! kebetulan!

aku dok tengok budak tu anta kotak2 dairi. elok time aku tengok, budak tu menonggeng.... tiuuuung..!!

ehh... nampak pulak!

aduhh.... sib baik aku tak pitam!

tolong lah ehh... kalau pakai seluar tu, biar sepadan ngan saiz pinggang kita... kalau tak leh pon, pakai tali pinggang tu biar terletak elok kat pinggang. jgan jadi cam budak tu, ade tali pinggang tapi serupa cam takdo....

4 ulasan:

Cik Rongoks Ika berkata...

ika pon tak suka tgk org laki pakai seluar londeh..

Mayang ABDUL RAZAK berkata...

ishhh lawak la... itu le bkn salah kita kalu terpandang.... tp kalau terpandang mau pelupa satu ari..

lady scooter berkata...

ika : tak hebat kan? langsung tak!

lady scooter berkata...

mayang : mau taknya... segala urat saraf terkejut... sib baik tak pitam jekk...kih3