Jumaat, 30 Mac 2012

kalau dah malas...

He3... petang ni ade larian kecergasan anjuran biro sukan kat opis nih... semalam aku dah tolong prepared map untuk diorang lari hari ni...

so.. selamat berjaya lah uols... he3... ade jiran di meja sebelah ni bertanya...

" kau lari tak besok...?"

hmmm................................................................. aku diam jap.. peh tu aku jawab

" tak nak lah... kesian lemak2 aku. nanti habis semua cair....!"

kih3... bengang jer member tu dengar... hahaaaa.........................

**kalau dah malas... gini lerr... korang jangan ikut perangai buruk aku nih... tak baik utk kesihatan........  ahakss!funny-tree-running-desert

6 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

hihiii bagus je jwpn awk tu.. mcm adik ipar sy kan.. ada org nk jual produk kuruskn badan @ nk kempiskan perut sbb perut adik ipar buncit (lelaki).. sekali dia jwb dkt pnjual tu.. taknaklah.. bkn senang sy nk bela perut ni selama 26 tahun..hahahahaaa

lady scooter berkata...

intanberlian : ha3...mesti jurujual tu bengang jer kan?kih3...

maszull berkata...

assalamualaikum syu...apa lg jom lari kita boleh menyihatkan diri...:)

lady scooter berkata...

maszull : jom..!he3

eyryn berkata...

hehe.. itu memang alasan kalau dah rase malas :)

lady scooter berkata...

eyryn : he3... tau takpe..!