Selasa, 22 Oktober 2013

Hantu kuaci....misterinyaaaa !

Ni kisah member seopis yg hampir tiap2 hari makan semeja ngan aku... n_n

Aku panggil dia Kak Tikir... tu gelaran aku bile sembang ngan en. hasben... 

tapi ngan kengkawan, aku panggil akak ni Kak Za.... nama penuh? syhhh..... rahsia...!! * wink...!! tehee

kegemaran dia... kuaci... memang hantu betul!

asal de masa lapang kat opis.... hahh... siap! sepeket tu dia sorang je............

kuaci biji bunga matahari

Kekadang bile tak abis, dia simpan je atas meja opis tu... siap letak dalam tupperware  lagi.. takut bos perasan yg itu adalah kuaci... ha3

Tapi sejak semenjak ni Kak Za cakap........ telah berlaku sesuatu................

Katanya, sejak jumaat lepas......... 

kuacinya................... selalu habis!

sape makan??? 

Ntah.. akak pun tak tau...!!.     katanya........... ( soklan tu pun tak bijak sebenornye... heheee )

yg bestnya tu......... kak Za baru makan 2 - 3 ketul petang sebelumnya... means... byk lagi lah kan?

tapi dibedal dek sape tah.... habis licin..!!!

tu kejadian hari jumaat......

hari senin semalam pun jadi lagi... kuaci petang hari jumaat yg tak habis tu....

habis dgan jayanya pada pagi semalam............ 

tinggal tupperware tu je... lepas tu dibiorkan jek bertapa atas printer member sebelah........ kulit2 pulak penuh dalam bakul sampah member sebelah tu........

lagi best... tak sape tau org yg dah mengerjakan kuaci tu....... misteri sungguh..!!!

sampai hari ni....... belum ada lagi yg mengaku.......

sape la yg punya angkara tu kan???

[ sumber gambar : khasiat kuaci ]
-------------------------------------------------------------------------------------------

Kak Tikir kata... kot de yg mengaku, boleh ler akak beli lebih sikit... moh kita makan sesama..!! 

kan.....!!!!!



2 ulasan:

Ayu azmir berkata...

sapa la agaknya tu ye...

Lelaki berkata...

haha...