Selasa, 8 Oktober 2013

Dek kerana kepala ting tong ting tong hari ni

kalau ikut kan hati aku nak sambung jek e.l sampai ke hari ni. nak baring je kat rumah golek2 sampai tertido macam semalam........ tido sampai be-peluh... tido sampai dah tak boleh nak tido balik.....

tapi apekan daya.... cuti tahunan dah tinggal seciput... hu3   T_T

sib baik pinggang dah tak sakit macam semalam.... tau sakit nak bersalin camne?? macam tu lah.... saaaakit ya ampun!

kepala je la yg masih 'weng weng' ( pening laalaaatt ) lagi... tapi ku tabah kan jua jebat! demi cuti yg dah tinggal seciput........ -_-'

sampai kat opis plak, ramai yg menyapa.... sebab kepala ni masih mood 'weng2' gituu, aku semyun je lah... lepas tu aku rasa..... gamatnyaaaa...!!!

ohoo...ohooo.... sebelum aku pitam, harus aku jalan terus ke meja aku....... pergh amaaaaaan japp.......

jap je pon!

tetibe spesis no 2 tu muncul.... tanye mende yg memang tak kena mengena dgan keje aku.

terus 'weng' balikk kepala aku..!! meroyan le sekejap tadi...

mintak mahap la... hari ni memang aku kurang baik sikit pasal aku kurang sihat... jalan pon kekadang rasa macam tak jejak tanah..................?????

petang tadi pun spesis tu buat perangai lagi... haiihhh...... kali takde reaksi spontan tapi lebih pada teguran mengajar...........

tapi de yg tegur,

garangnye ngko hari ni........

miahaha........ ape nak buat...  nasib lah............

Tiada ulasan: