Isnin, 3 Disember 2012

Cuti panjang... unwanted situation!

Hallooo... slamat pagi semua... assalamualaikum....

Lama tak bersiaran... hampir seminggu... eh... bukan...

seminggu lebih... hampir 3 minggu kot kan?! last entry 14 NOVEMBER 2012... haaaa... dekat sebulan takde entry baru... maaf... sibuk keterlaluan.... dan banyak kisah yg terjadi sepanjang ketidak-sempatan itu.

sibuk dengan persiapan utk perasmian banguan baru jabatan kami.... paling tak berkesempatan adalah kerana... aku mengalami kecelakaan kecil... kerana itu aku gelarkan 'cuti panjang' ini sebagai.... unwanted situation...

kemalangan kecil tak jauh dari rumah kediaman kami akibat dilanggar kereta jiran yg sedang mengundur. akibatnya... aku dan anak sulung tercampak dari skuter kesayangan tu ke tengah jalan...

kesannya... nantilah... aku kongsi kan citer ini di entry yg lain.

entry ini sekadar ucapan salam bahwa blog ini masih ber-nafas seperti sediakala... hanya terrrrr-paksa dicutikan memandangkan laptop aku yg rosak tu masih belum dapat dibaiki... bak kata wak jawa jiran ayah aku kat kampung nun, " ongkosnya..entek..!"..teehee...





2 ulasan:

aTieYusof Family berkata...

Lah ya ke kena kemalangan kecil?? patut lama tak tgk entry baru.. perasan juga mcm dah lame tak jenguk sini...hehe..
anyway, welcome back...:)

lady scooter berkata...

atie : he3... tima kasih... tak sangka ade yg perasan..